torsdag 17. november 2011

SE, HUN BLOGGER!

Huffameg, så stille det har vært på denne fronten i det siste. Årsaken kan vel kjapt oppsummeres på denne måten: T-R-A-V-E-L-T!!!!!!!




Det er det selvsagt ingen andre som har. Og hvis noen andre også skulle ha det t-r-a-v-e-l-t, ser de seg likevel tid til å blogge. Og pusse opp. Og jobbe 140%. Og er godt i gang med juleforberedelsene, slik at de kan slappe av i desember og blogge enda mer og inspirere hele verden til å få julefine hjem, DIY-julegaver, DIY-julepynt og i det hele tatt. Jaja, de om det...

Men jeg klarer altså ikke helt å henge med i mitt eget liv for tiden. Vi har ingen oppussingsprosjekter på gang for tiden, jeg har hatt null inspirasjon og absolutt ingenting å meddele, og har egentlig mer enn nok med å jobbe fullt, ta meg av mann og barn, venner og familie. Men, for å "toppa heile driden", som det så fint heter på siddismål, har jeg begynt på skole. Jepp, gamlemor har begynt å studere!!! Jeg tar Lederskolen hos AOF Haugaland - som også er min superflotte arbeidsplass. Studiet begynte 1. september (for den observante leser var det dagen etter forrige innlegg....), og etter det ble det stille, gitt. Det er supergøy å gå på skole igjen, men det krever en innsats. Både i forhold til lesing av pensum og oppgaveskriving. Som jeg btw burde holdt på med nå i stedet for å blogge. Jaja.... Jeg SKAL gjøre det! Etterpå....




Dette innlegget er egentlig bare et sånn Joda-jeg-lever-og-neida-jeg-har-ikke-sluttet-å-blogge-innlegg. Innom bare for å si "Hei!", liksom. Jeg lever fortsatt i beste velgående, men kommer sikkert til å ligge litt lavt i Blogglandia i tiden fremover. Litt sånn i utkantstrøket av Blogglandia, kan man kanskje si. Der det er heller grissgrendt, ganske øde og stille.




Jeg håper likevel at dere som har fulgt meg, fortsatt vil titte innom og at dere ikke avskriver verken meg eller bloggen min. Plutselig får jeg ånden over meg og setter i gang med å skrive igjen!

Ønsker alle lykke til med diverse forberedelser i måneden som kommer! CU 'round!

(Bildene i dette innlegget er fra H&M sine sider, og viser hva jeg har bestilt på nettsiden deres nå i kveld. Fint?)

1 kommentar:

  1. Hei Randi
    Så søt blogg du har - morsomt :) Ta en titt inne hos meg også da vel :)

    SvarSlett

Her kan du legge inn din kommentar. Jeg setter pris på alt; ris, ros, spørsmål, svar - hva som helst. Takk for at du tar deg tid!:-)