lørdag 28. mai 2011

1 ÅR!

For noen få timer siden, mens vi fortsatt skrev 27. mai, fylte bloggen min ett år! Tenk det?! Det må feires - med et blogginnlegg om ny gardin på Røvær:


Jeg har lenge vært på jakt etter "noe" (ja, ikke hva som helst - vi snakker selvsagt noe av stoff) som kunne ramme inn og myke opp det lille vinduet i trappeoppgangen.


Har vurdert liftgardiner, men har ikke funnet noen med de rette målene.


Etter nesten å ha gitt opp, fant jeg denne INMARI fine blondekappen!:-) Enkel, søt, blondete og .... hvit.


Jeg synes det ble riktig så bra og er glad og fornøyd! Skal ikke alltid så mye til! Det var deilig å komme ut til øya igjen. Har fått tutla litt med andre ting også, og bilder av dette kommer i neste innlegg. (Innlegget er laget via Blogpress fra min iPhone)

2 kommentarer:

  1. Hei☺
    Eg er ikkje so flink å lage header heller-men takk☺
    Eg brukar Photoscape til å redigere bilder og koble bilder-kan lastast gratis ned☺ Veldig greitt å bruke!
    I bloggen under utforming, malutforming og avansert kan du velge bakgrunnsfargar, tekstfarge osv i bloggen din☺

    Spør meir om du lurer på nåke☺

    Klem M♥

    SvarSlett

Her kan du legge inn din kommentar. Jeg setter pris på alt; ris, ros, spørsmål, svar - hva som helst. Takk for at du tar deg tid!:-)