tirsdag 1. juni 2010

MEKK DIN EGEN BOKYLLE!


For en tid tilbake var vi på jakt etter en enkel, stilren og hvit bokhylle, som ikke var for dyp. Vi var på IKEA i Stavanger, og regnet jo med å finne noe der, men faktisk var det ingen av de ferdige bokhyllemodulene som innfridde kravet vårt om 30cm maks dybde.

Etter en drøy times tråling på IKEA, kom undertegnede på noe genialt (det gjelder å ta vare på de gylne øyeblikkene!); Hvorfor ikke bruke enkle hyller og montere disse sammen?

Resultatet ser du på bildet. Bokhylla er satt sammen av IKEAs LACK-hyller; 3 av de lengste og 8 av de korteste (disse er satt på høykant, som ende- og skillevegger). Som dere ser, valgte vi å la den ene enden være åpen, for at den ikke skulle se altfor stram ut.

Vi ble kjempefornøyde, og kanskje kan noen få bruk for tipset?

1 kommentar:

  1. Du har en flott upcoming blogg, Randi.
    Betryggende for meg at:
    1. Du har sansen og teften for farger, harmoni og det lille ekstra.
    2. Jeg har deg.
    Gleder meg til å ta kjøkken i nærmere øyesyn og du ... Slutt å mea deg, hahahaha , eg og har den sjukå. (Me har malt huset me nå. (mens eg va på jobb og sånt)
    Klem. Snakkes plutseligt

    SvarSlett

Her kan du legge inn din kommentar. Jeg setter pris på alt; ris, ros, spørsmål, svar - hva som helst. Takk for at du tar deg tid!:-)